Popularne pytania
- 01
Po uruchomieniu Plants Manager poprosi o zalogowanie do konta. - wpisz E-mail i wymyśl hasło, następnie kliknij Zarejestruj. - po rejestracji zostanie uruchomione okno zarządzania firmą. Jeśli nie masz firmy dodanej do Plants Manager, kliknij Utwórz Firmę, a następnie uzupełnij wymagane dane. Po utworzeniu firmy automatycznie zostaniesz przekierowany do Panelu Głównego. *jeśli chcesz dołączyć do istniejącej firmy, kliknij dołącz do firmy i uzupełnij NIP. *możesz dołączyć do firmy tylko po zatwierdzeniu przez właściciela danego przedsiębiorstwa.
Teraz już możesz konfigurować kolejne funkcje Plants Manager. Polecamy rozpocząć od statusów, form dostaw i płatności.
- 02
Popularne problemy z logowaniem to: - Problem z internetem - Błędne dane logowania (sprawdź czy nie zmieniłeś hasła lub nie kliknąłeś resetuj) - Przywrócić hasło możesz wybierając 'Nie pamiętam hasła', a następnie otrzymasz link do resetowania hasła na podany przy rejestracji adres e-mail.
- 03
Cały czas rozwijamy Plants Manager i budujemy nowe integracje. Możesz zasugerować wprowadzenie integracji klikając w Plants Manager kolejno: Integracje => Dodaj integracje => Zasugeruj integrację Wpisz nazwę integracji i naciśnij wyślij.
- 04
Abonament możesz opłacić wybierając firmę z Ustawień lub Ekranu Głównego Plants Manager. Wybierz interesujący cię pakiet, a następnie sposób płatności. Opcje płatności: - Przelew bankowy - Płatność online Stripe (Karta, Apple Pay, Google Pay)
- 05
Skontaktować możesz się z nami używając chatu w Plants Manager. Wybierz kolejne Ustawienia => Pomoc => Rozpocznij Chat